Hieronder vindt je alle vragen die wij ons konden bedenken of die jullie al eens gesteld hebben. Hieruit is ook een top 5 samengesteld waar waarschijnlijk je antwoord wel tussen staat. Bekijk de top 5 hier.
Reserveren
Wat zijn de openingstijden?
We hebben geen vaste openingstijden. Uitjes zijn 7 dagen per week mogelijk. De buiten uitjes kunnen plaats vinden zo lang het licht is.
Hoe kan ik een activiteit boeken bij Limburgs Uitje?
Hoe lang van te voren kan ik een uitje boeken?
Je kan heel ver vooruit een uitje boeken. Maar tot wanneer dat ligt aan de activiteit. Veel activiteiten kunnen we voor meerdere groepen verzorgen, maar vol is vol. Dus wij zeggen, reserveer zodra je een datum hebt, dan grijp je niet zo snel mis. Zes dagen ervoor kun je dan altijd de definitieve aantallen doorgeven.
Kan ik zelf een arrangement samen stellen?
Vanaf hoeveel personen kunnen we een activiteit boeken?
Dit staat bij de activiteit vermeld. De meeste activiteiten zijn vanaf 8 personen.
Is het mogelijk om als kleine groep aan te sluiten bij een andere groep?
Zijn er speciale kinderprijzen?
Tot wanneer kan ik het aantal personen wijzigen?
Op welke dagen kunnen de uitjes plaats vinden?
Als ik de beschikbaarheid opvraag, zit ik er dan aan vast?
Kan ik een afspraak maken om de mogelijkheden te bespreken?
Hoe laat begint ons uitje en hoe laat moeten we aanwezig zijn?
Eten en drinken
Wat zijn de mogelijkheden voor eten en drinken?
We hebben een eigen horeca gelegenheid met terras waar je altijd iets kan drinken. Naast ons ligt restaurant de Turfhoeve en Cascara Rodizio en Grill. Daarmee werken we samen voor b.v. een lunch, diner of barbecue. De mogelijkheden vind je op de site.
Daarnaast ligt op 2 minuten rijden de Mc Donalds en La Place. Ben je op zoek naar een ander restaurant in de buurt dan helpen we je graag.
Kan er rekening gehouden worden met dieet wensen?
Dat is geen probleem, zolang je het maar zes dagen vooraf doorgeeft. (dit geldt voor buffetten en barbecues. Bij a la carte kun je het ter plekke doorgeven)
Betalen, annuleren en verzekering
Zijn we tijdens de activiteit verzekerd?
Wat gebeurt er met slecht weer?
Bij regen gaan de activiteiten gewoon door. Alleen bij onweer en hele harde regen gaan we kijken voor een alternatief. Dit alternatief zal ook buiten plaats vinden, maar dan overdekt. Zorg ervoor dat je je kleding hierop aanpast.
Wanneer moet de activiteit betaald worden?
Dit kan op de dag zelf per pin of contant bij aankomst. Drankjes kunnen na afloop afgerekend worden. Bedrijven kunnen op rekening betalen (binnen 14 dagen)
Als iemand niet mee kan doen, moet deze persoon dan wel betalen?
Nee, dat is uiteraard niet nodig. Als iemand b.v. geblesseerd is dan mag die persoon gewoon gratis komen kijken.
Kan de activiteit nog geannuleerd worden?
Voor al onze activiteiten gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:
- Bij annulering tot 1 maand van te voren: Geen kosten
- Bij annulering vanaf 1 maand tot 1 week van te voren: 20% van de prijs
- Bij annulering vanaf 7 dagen tot 3 dagen voor aanvang: 50% van de prijs
- Bij annulering vanaf 3 dagen voor aanvang: 100% van de prijs
Maar in overleg is er veel mogelijk. De reden dat we dit zo hanteren is dat wij ook met de planning van het personeel zitten die we later niet meer kunnen wijzigen. Ook als er eten en drinken geboekt is dan zouden wij met kosten blijven zitten. Het is dus niet om vervelend te doen, maar noodzakelijk omdat we ook gewoon een bedrijf zijn.
Locatie
Wat is het adres van de locatie?
Kunnen we bij jullie gratis parkeren?
Is de locatie bereikbaar met openbaar vervoer?
Zijn er kleedruimtes aanwezig?
Er is een heren- en dames kleedruimte. Hier is ook stromend water. Maar je kunt je hier niet douchen.
Douchen kan wel bij de naastgelegen camping “de Schatberg”. Dit kost € 3,- p.p.
Kunnen we bij jullie douchen?
Bij ons op locatie kan er helaas niet gedoucht worden. Wel zitten we langs camping de Schatberg waar je voor € 3,- p.p. entree krijgt, en dus gebruik kunt maken van de douches.