Hieronder vindt je alle vragen die wij ons konden bedenken of die jullie al eens gesteld hebben. Hieruit is ook een top 5 samengesteld waar waarschijnlijk je antwoord wel tussen staat. Bekijk de top 5 hier.

Reserveren

Wat zijn de openingstijden?

We hebben geen vaste openingstijden. Uitjes zijn 7 dagen per week mogelijk. De buiten uitjes kunnen plaats vinden zo lang het licht is. 

Hoe kan ik een activiteit boeken bij Limburgs Uitje?

De makkelijkste manier is om dit te doen via de website. 

Hoe lang van te voren kan ik een uitje boeken?

Je kan heel ver vooruit een uitje boeken. Maar tot wanneer dat ligt aan de activiteit. Veel activiteiten kunnen we voor meerdere groepen verzorgen, maar vol is vol. Dus wij zeggen, reserveer zodra je een datum hebt, dan grijp je niet zo snel mis. Zes dagen ervoor kun je dan altijd de definitieve aantallen doorgeven.

Kan ik zelf een arrangement samen stellen?

Ja dat kan. Staat er geen passend programma op de site, dan kun je in overleg ook zelf combinaties maken. Daar maken we dan een aangepaste prijs voor.

Vanaf hoeveel personen kunnen we een activiteit boeken?

Dit staat bij de activiteit vermeld. De meeste activiteiten zijn vanaf 8 personen.

Is het mogelijk om als kleine groep aan te sluiten bij een andere groep?
Dat is helaas niet mogelijk. Wij hebben groepen die vaak voor een speciale gelegenheid bij ons komen. En dan willen ze graag alleen de activiteit doen.
Zijn er speciale kinderprijzen?
Ja die zijn er. Die staan vermeld bij de activiteit. Tenminste als die activiteit voor kinderen geschikt is.
Tot wanneer kan ik het aantal personen wijzigen?
Dat kan tot zes dagen ervoor via de email. Dit kan niet telefonisch om misverstanden te voorkomen. Wij zullen altijd bevestigen dat we de aanpassing ontvangen hebben.
Op welke dagen kunnen de uitjes plaats vinden?
Alle uitjes kunnen 7 dagen per week plaats vinden. Afhankelijk van de periode van het jaar zijn sommige activiteiten wel of niet mogelijk.
Als ik de beschikbaarheid opvraag, zit ik er dan aan vast?
Nee. Je kunt altijd vragen of de activiteit beschikbaar is en eventueel een optie plaatsen.
Kan ik een afspraak maken om de mogelijkheden te bespreken?
Jazeker. Bel of mail ons voor een afspraak. Dit kan 7 dagen per week.
Hoe laat begint ons uitje en hoe laat moeten we aanwezig zijn?
De starttijd kun je vaak zelf kiezen en komt in de bevestiging te staan. Je dient dan 10 min voor aanvang aanwezig te zijn.

Eten en drinken

Wat zijn de mogelijkheden voor eten en drinken?

We hebben een eigen horeca gelegenheid met terras waar je altijd iets kan drinken. Naast ons ligt restaurant de Turfhoeve en Cascara Rodizio en Grill. Daarmee werken we samen voor b.v. een lunch, diner of barbecue. De mogelijkheden vind je op de site.

Daarnaast ligt op 2 minuten rijden de Mc Donalds en La Place. Ben je op zoek naar een ander restaurant in de buurt dan helpen we je graag.

Kan er rekening gehouden worden met dieet wensen?

Dat is geen probleem, zolang je het maar zes dagen vooraf doorgeeft. (dit geldt voor buffetten en barbecues. Bij a la carte kun je het ter plekke doorgeven)

Betalen, annuleren en verzekering

Zijn we tijdens de activiteit verzekerd?
De activiteiten zijn op eigen risico, en dit geldt ook voor de spullen die je bij hebt. Maar wij zijn wel verzekerd voor ongevallen die door onze fout zouden plaats vinden.
Wat gebeurt er met slecht weer?

Bij regen gaan de activiteiten gewoon door. Alleen bij onweer en hele harde regen gaan we kijken voor een alternatief. Dit alternatief zal ook buiten plaats vinden, maar dan overdekt. Zorg ervoor dat je je kleding hierop aanpast.

Annuleren omdat de weersvoorspelling slecht weer aangeeft is helaas niet mogelijk.

Wanneer moet de activiteit betaald worden?

Dit kan op de dag zelf per pin of contant bij aankomst. Drankjes kunnen na afloop afgerekend worden. Bedrijven kunnen op rekening betalen (binnen 8 dagen, tenzij anders afgesproken)

Als iemand niet mee kan doen, moet deze persoon dan wel betalen?

Nee, dat is uiteraard niet nodig. Als iemand b.v. geblesseerd is dan mag die persoon gewoon gratis komen kijken.

Kan de activiteit nog geannuleerd worden?

Voor al onze activiteiten gelden de volgende annuleringsvoorwaarden:

  • Bij annulering tot 1 maand van te voren: Geen kosten
  • Bij annulering vanaf 1 maand tot 1 week van te voren: 20% van de prijs
  • Bij annulering vanaf 7 dagen tot 3 dagen voor aanvang: 50% van de prijs
  • Bij annulering vanaf 3 dagen voor aanvang: 100% van de prijs

Maar in overleg is er veel mogelijk. De reden dat we dit zo hanteren is dat wij ook met de planning van het personeel zitten die we later niet meer kunnen wijzigen. Ook als er eten en drinken geboekt is dan zouden wij met kosten blijven zitten. Het is dus niet om vervelend te doen,  maar noodzakelijk omdat we ook gewoon een bedrijf zijn.

Locatie

Wat is het adres van de locatie?
Het adres is: Limburgs Uitje, Middenpeelweg 1, 5975 MZ Sevenum. Zie ook de “locatie” pagina.
Kunnen we bij jullie gratis parkeren?
Ja. Er zijn ruim voldoende gratis parkeerplaatsen aanwezig.
Is de locatie bereikbaar met openbaar vervoer?
De dichtstbijzijnde bushalte is 5 minuten lopen, deze ligt bij de Schatberg aan de Middenpeelweg. Alleen in het weekend rijden er geen bussen.
Zijn er kleedruimtes aanwezig?

Er is een heren- en dames kleedruimte. Hier is ook stromend water. Maar je kunt je hier niet douchen.

Douchen kan wel bij de naastgelegen camping “de Schatberg”. Dit kost € 3,- p.p.

Kunnen we bij jullie douchen?

Bij ons op locatie kan er helaas niet gedoucht worden. Wel zitten we langs camping de Schatberg waar je voor € 3,- p.p. entree krijgt, en dus gebruik kunt maken van de douches.