Vragen top 5

Bij deze de antwoorden op de 5 meest gestelde vragen:

1. Moeten we vooraf een aanbetaling doen?

Nee, dat is niet nodig. De activiteit kan op de dag zelf betaald worden per pin of contant. En voor bedrijven op factuur binnen 8 dagen na afloop.

2. Ik weet nog niet met hoeveel personen we komen. Is dat een probleem?

Op het moment dat je boekt hoef je nog niet het definitieve aantal personen door te geven. Dat kan tot zes dagen voor de activiteit.

3. Wat gebeurd er bij slecht weer?

Alle activiteiten gaan bij regen gewoon door. Alleen bij extreem slecht weer zoals hagel, onweer en te harde wind wordt het even stil gelegd. Sommige programma’s kunnen we bij regen wat aanpassen zodat veel overdekt plaats vindt. Maar dat geldt niet voor de activiteiten waar de grote springkussens bij zitten. Kosteloos annuleren kan niet ivm slecht weer.

4. Kunnen we bij jullie douchen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Je kunt je wel omkleden en opfrissen met water. (vanaf 19 maart 2022 weer mogelijk) Je kunt wel tegen een vergoeding douchen bij de naastgelegen camping. Dit hoef je niet te reserveren.

5. Mogen we eigen eten en drinken meenemen?

Een eigen flesje drinken (plastic) voor tijdens de activiteit is mogelijk. Eigen drink- en etenswaren op ons horeca terras nuttigen is niet mogelijk. Wil je toch een eigen lunch nuttigen, informeer dan naar de mogelijkheden. Maar bekijk ook eens onze catering mogelijkheden.

6. Waar ligt de locatie?

De locatie “Limburgs Uitje” ligt in Sevenum. Het adres is Middenpeelweg 1. Kijk hier voor meer informatie.

Bekijk eventuele andere vragen op onze “faq” pagina.